KA107 2019 / KA107 2020
Stypendia na wyjazdy zostały przyznane następującym osobom:
STA – Wyjazdy nauczycieli akademickich – University of Haifa – Izrael: dr hab. Paweł Holas, WPS;
STA – Wyjazdy nauczycieli akademickich – Ben-Gurion University of the Negev – Izrael: prof. dr hab. Joanna Maria Madalińska-Michalak, WPD;
STA – Wyjazdy nauczycieli akademickich – University of British Columbia – Kanada: dr Łukasz Krzyżanowski, WH;
STT – wyjazdy w celach szkoleniowych – University of Haifa – Izrael: p. Linda Masalska, WNPISM;
STT – wyjazdy w celach szkoleniowych – Ben-Gurion University of the Negev – Izrael: p. Magdalena Kozłowska, WH;
STT – wyjazdy w celach szkoleniowych – University of Jordan – Jordania: p. Katarzyna Basisty, WP.
Biuro Współpracy z Zagranicą
11.01.2023 r.
Do 25 maja 2022 r. nauczycieli akademickich i/ pracownicy niebędących nauczycielami akademickimi mogą ubiegać się o stypendia niewykorzystane w konkursie Erasmus + KA107/2019 do następujących uczelni partnerskich:
- Airlangga University – Indonezja, Surabaja (1 stypendium)
- Ben-Gurion University of the Negev – Izrael, Beer Szewa (2 stypednia)
- Tribhuvan University – Nepal, Kirtipur (3 stypednia)
Procedura i kryteria kwalifikacji, formularze KA107/2019
Wymagane dokumenty:
- Indywidualny Program Nauczania ( Staff Mobility for Teaching – Mobility Agreement);
- Indywidualny program Szkolenia (Staff Mobility for Training – Mobility Agreement);
- Życiorys w j. angielskim;
- List motywacyjny z uzasadnieniem wybory zagranicznej instytucji przyjmującej w j. polskim;
- Lista zgłoszeń do konkursu
Formularze:
- Wniosek wyjazdowy STA;
- Wniosek wyjazdowy STT;
- Poświadczenie pobytu;
- Podanie o urlop / Research leave application w związku z wyjazdem za granicę w celach dydaktycznych
Termin składania kompletu dokumentów: 25 maja 2022, godz. 14:00. Termin składania wniosków jest ostateczny. Wymagane dokumenty należy złożyć odpowiednio wcześnie u Koordynatora ds. mobilności w swojej jednostce.
Kontakt: Joanna Wiszniewska tel. 22 55 24 078, e-mail: Joanna.wiszniewska@adm.uw.edu.pl
Okres realizacji projektu: 1 sierpnia 2020r. – 31 lipca 2023 r.
Wszystkie mobilności muszą zakończyć się do 30 czerwca 2023 r
- W ramach projektu KA107 złożonego w roku 2020 UW otrzymał fundusze na wymianę studentów i/lub pracowników z uczelniami z krajów: Białoruś, Chiny, Filipiny, Gruzja, Indonezja, Izrael, Japonia, Jordania, Korea, Palestyna, Rosja, Ukraina, USA. W przypadku Chin, Indonezji, Japonii, Palestyny, USA wymiana studentów oraz pracowników dotyczy tylko przyjazdów do UW.
- W 2022 roku umowa KA107/2020 została aneksowana, zostały przyznane fundusze na wymianę studentów i/lub pracowników z uczelniami z krajów: Gruzja, Indonezja, Izrael, Japonia, Jordania, Korea, Palestyna, Ukraina, USA. W przypadku Indonezji, Japonii, Palestyny, USA wymiana studentów i/lub pracowników dotyczy tylko przyjazdów do UW.
Okres realizacji projektu: 1 sierpnia 2019 r. – 31 lipca 2022 r.
Wszystkie mobilności muszą zakończyć się do 30 lipca 2022 r.
- W ramach projektu KA107 złożonego w roku 2019 UW otrzymał fundusze na wymianę studentów i/lub pracowników z uczelniami z krajów: Białoruś, Chiny, Czarnogóra, Filipiny, Gruzja, Indonezja, Iran, Izrael, Jordania, Korea, Nepal, Palestyna, Rosja, Ukraina, USA. W przypadku Białorusi, Filipin, Korei, Palestyny, Ukrainy wymiana studentów oraz pracowników dotyczy tylko przyjazdów do UW.
- W 2022 roku umowa KA107/2019 została aneksowana, zostały przyznane fundusze na wymianę studentów i/lub pracowników z uczelniami z krajów: Czarnogóra, Gruzja, Indonezja, Iran, Izrael, Jordania, Korea, Nepal, Palestyna, Ukraina, USA. W przypadku Korei, Palestyny, Ukrainy wymiana studentów i/lub pracowników dotyczy tylko przyjazdów do UW.
- W związku z technicznymi problemami w uniwersytetach partnerskich fundusze na przyjazdy z Indonezji, Izraela i Nepalu zostały przekierowane na realizację wyjazdów z UW dla nauczycieli akademickich i/lub pracowników niebędących nauczycielami akademickimi do wyżej wymienionych krajów.
Informacje o wymaganych dokumentach i zasadach konkursu dla nauczycieli akademickich i/lub pracowników niebędących nauczycielami akademickimi są dostępne w zakładce poniżej.
Kierunki:
- University of Haifa – Izrael, Hajfa (1 stypendium)
- Ben-Gurion University of the Negev – Izrael, Beer Szewa (1 stypendium)
- University of Jordan – Jordania, Amman (1 stypendium)
Procedura i kryteria kwalifikacji STT/KA107/2020
Wymagane dokumenty:
- Indywidualny program szkolenia (Mobility Agreement for Training);
- List motywacyjny z uzasadnieniem wybory zagranicznej instytucji przyjmującej w j. angielskim;
- Oświadczenie o liczbie i kierunkach wyjazdów STT w ramach projektów „Erasmus – mobilność edukacyjna”, licząc od roku akademickiego 2017/2018;
- Lista zgłoszeń do konkursu.
Termin składania kompletu dokumentów: 30 listopada 2022 r. do godziny 14.00. Termin składania wniosków jest ostateczny.
Kontakt: Joanna.wiszniewska@adm.uw.edu.pl
Kierunki:
- University of Haifa – Izrael, Hajfa (1 stypendium)
- Ben-Gurion University of the Negev – Izrael, Beer Szewa (1 stypendium)
- University of British Columbia – Kanada, Vancouver (1 stypendium)
Procedura i kryteria kwalifikacji STA/KA107/2020
Wymagane dokumenty:
- Indywidualny program nauczania (Mobility Agreement for Teaching);
- Oświadczenie o liczbie i kierunkach wyjazdów STA w ramach projektów „Erasmus – mobilność edukacyjna”, licząc od roku akademickiego 2017/2018;
- Życiorys naukowy w j. angielskim;
- List motywacyjny z uzasadnieniem wybory zagranicznej instytucji przyjmującej w j. polskim;
- Lista zgłoszeń do konkursu.
Termin składania kompletu dokumentów: 30 listopada 2022 r. do godziny 14.00. Termin składania wniosków jest ostateczny.
Kontakt: Joanna.wiszniewska@adm.uw.edu.pl
Informacja o zasadach kwalifikacji:
Konkurs dotyczy wyjazdu na semestralne studia ze stypendium Erasmus w semestrze letnim 2022/2023 dla studentów i/lub doktorantów UW do:
- University of Haifa – Hajfa, Izrael – 1 stypendium;
- Ben-Gurion University of the Negev – Beer Szewa, Izrael – 1 stypendium.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny w języku angielskim;
- zaświadczenie o średniej ocen wystawione przez sekretariat/dziekanat;
- dokument poświadczający znajomość języka obcego na poziomie wymaganym przez uczelnię zagraniczną;
- wniosek o wyrażenie zgody na wyjazd na studia;
- plan badawczy w języku angielskim (tylko dla doktorantów).
Termin przekazania dokumentów o przyznanie stypendium – 24 października 2022, godzina 16:00.
Sposób przekazania dokumentów: elektronicznie, na adres e-mail Biura Współpracy z Zagranicą UW: erasmusbwz@uw.edu.pl, przestrzegając Zarządzenia Rektora nr 279 Rektora UW z dnia 10.12.2020, o przesyłanie maili z elektronicznej poczty uniwersyteckiej. Korespondencja studenta lub doktoranta Uniwersytetu wysłana z innego adresu elektronicznego niż elektroniczna poczta uniwersytecka może pozostać bez rozpatrzenia.
MIEJSCA DLA STUDENTÓW i DOKTORANTÓW
Semestr letni 2021/2022
Czas trwania wyjazdu (okres finansowania): 5 miesięcy.
Dostępne stypendia:
- University of Haifa – Haifa, Izrael (2 stypendia)
- Ben-Gurion University of the Negev – Be’er Sheva, Izrael (2 stypendia)
- The University of Jordan – Amman, Jordania (2 stypendia).
Wysokość stypendium: 700 EUR + dofinansowanie kosztów podróży – Izrael 360 EUR, Jordania 360 EUR.
Stypendia Erasmus będą przyznawane po zakwalifikowaniu studenta/doktoranta przez komisję rektorską ds. oceny wniosków stypendialnych, na podstawie kompletu dokumentów:
- list motywacyjny w języku angielskim;
- dokument poświadczający znajomość języka obcego (wymagany poziom znajomości języka);
- oświadczenie dotyczące dotychczasowego udziału w programach wymiany (oświadczenie dot. mobilności);
- wniosek o wyrażenie zgody na wyjazd na studia (załącznik 1);
- plan badawczy w języku angielskim (tylko dla doktorantów).
Termin składania kompletu dokumentów: 18.10.2021, godz. 14:00.
Miejsce składania dokumentów: Uniwersytet Warszawski, Krakowskie Przedmieście 26/28, Pałac Kazimierzowski, pokój 28.
Kontakt: Sybilla Marinković, tel.+48 22 55 24 079, email: Sybilla.Marinkovic@adm.uw.edu.pl
Informacja o zasadach kwalifikacji:
„Ogólne zasady wstępnej kwalifikacji studentów i doktorantów w celu skierowania na zagraniczne studia częściowe (SMS) ze stypendium Erasmus KA107/2019 i KA107/2020 do uczelni z krajów partnerskich – rok akademicki 2021/2022” wraz z pismem podpisanym przez PRSŻ.
Kierunki:
- University of Haifa – Izrael, Hajfa (1 stypendium)
- Ben-Gurion University of the Negev – Izrael, Beer Szewa (1 stypendium)
- University of British Columbia – Kanada, Vancouver (1 stypendium)
Procedura i kryteria kwalifikacji STA/KA107/2020
Wymagane dokumenty:
- Indywidualny program nauczania (Mobility Agreement for Teaching);
- Oświadczenie o liczbie i kierunkach wyjazdów STA w ramach projektów „Erasmus – mobilność edukacyjna”, licząc od roku akademickiego 2017/2018;
- Życiorys naukowy w j. angielskim;
- List motywacyjny z uzasadnieniem wybory zagranicznej instytucji przyjmującej w j. polskim;
- Lista zgłoszeń do konkursu.
Termin składania kompletu dokumentów: 30 listopada 2022 r. do godziny 14.00. Termin składania wniosków jest ostateczny.
Kontakt: Joanna.wiszniewska@adm.uw.edu.pl
Kierunki:
- University of Haifa – Izrael, Hajfa (1 stypendium)
- Ben-Gurion University of the Negev – Izrael, Beer Szewa (1 stypendium)
- University of Jordan – Jordania, Amman (1 stypendium)
Procedura i kryteria kwalifikacji STT/KA107/2020
Wymagane dokumenty:
- Indywidualny program szkolenia (Mobility Agreement for Training);
- List motywacyjny z uzasadnieniem wybory zagranicznej instytucji przyjmującej w j. angielskim;
- Oświadczenie o liczbie i kierunkach wyjazdów STT w ramach projektów „Erasmus – mobilność edukacyjna”, licząc od roku akademickiego 2017/2018;
- Lista zgłoszeń do konkursu.
Termin składania kompletu dokumentów: 30 listopada 2022 r. do godziny 14.00. Termin składania wniosków jest ostateczny.
Kontakt: Joanna.wiszniewska@adm.uw.edu.pl
Informacja o zasadach kwalifikacji:
Konkurs dotyczy wyjazdu na semestralne studia ze stypendium Erasmus w semestrze letnim 2022/2023 dla studentów i/lub doktorantów UW do:
- University of Haifa – Hajfa, Izrael – 1 stypendium;
- Ben-Gurion University of the Negev – Beer Szewa, Izrael – 1 stypendium.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny w języku angielskim;
- zaświadczenie o średniej ocen wystawione przez sekretariat/dziekanat;
- dokument poświadczający znajomość języka obcego na poziomie wymaganym przez uczelnię zagraniczną;
- wniosek o wyrażenie zgody na wyjazd na studia;
- plan badawczy w języku angielskim (tylko dla doktorantów).
Termin przekazania dokumentów o przyznanie stypendium – 24 października 2022, godzina 16:00.
Sposób przekazania dokumentów: elektronicznie, na adres e-mail Biura Współpracy z Zagranicą UW: erasmusbwz@uw.edu.pl, przestrzegając Zarządzenia Rektora nr 279 Rektora UW z dnia 10.12.2020, o przesyłanie maili z elektronicznej poczty uniwersyteckiej. Korespondencja studenta lub doktoranta Uniwersytetu wysłana z innego adresu elektronicznego niż elektroniczna poczta uniwersytecka może pozostać bez rozpatrzenia.