Pontificia Universidad Javeriana – Bogotá
Pełna nazwa uczelnia: Pontificia Universidad Javeriana Bogotá
Adres strony internetowej: www.javeriana.edu.co
Termin pobytu:
1 semestr lub 1 rok akademicki:
semestr zimowy 2022/23 (lipiec-grudzień 2022) lub semestr letni 2022/23 (styczeń-czerwiec 2023)
Liczba stypendiów i długość pobytu:
4 stypendia na semestr lub rok akademicki
Dla kogo:
studenci studiów I, II stopnia i jednolitych magisterskich (wymagany ukończony pierwszy rok studiów w przypadku studiów I st. i j.m.)
Uprawnione jednostki UW:
wszystkie
Warunki finansowe:
-
Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
-
Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.
Wymagane dokumenty:
-
Pozwolenie na wyjazd podpisane przez dziekana/prodziekana lub kierownika w przypadku samodzielnej jednostki UW,
-
Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (średnia min. 3,49),
-
List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim),
-
Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim),
-
Potwierdzenie znajomości języka hiszpańskiego na poziomie B1 (PUJaveriana Bogotá wymaga znajomości j. hiszpańskiego bez względu na wybór przedmiotów prowadzonych w j. angielskim).
Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną (zgodnie z informacjami w PUJ Factsheet 2022-II):
-
Official presentation letter issued by Home University (wystawia BWZ studentom zakwalifikowanym przez Komisję),
-
Motivation letter stating the reasons why you want to study at PUJ,
-
Certificate of academic course grades (transcript of records),
-
Certificate of Spanish language proficiency (level B1),
-
Copy of valid passport.
Uwagi: w związku z rozszerzaniem się obszarów występowania koronawirusa SARS-Cov-2 na świecie istnieje ryzyko przesunięcia terminu wyjazdu lub jego odwołania. Podejmując decyzję o wyjeździe, należy liczyć się z możliwymi trudnościami z wjazdem do Kolumbii i powrotem do Polski, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
-
Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca.
-
Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie.
-
Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody.
-
Przed wyjazdem należy złożyć oświadczenie o świadomości konsekwencji decyzji o wyjeździe, w szczególności zagrożenia wynikającego z pandemii wirusa SARS-CoV-2 oraz wpływu na tok studiów w przypadku niezrealizowania planowanego programu studiów. UW nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje zdrowotne lub finansowe, poniesione podczas udziału w studiach częściowych za granicą.
-
Dokumenty wymagane przez uczelnie przyjmującą nominowani studenci składają w elektronicznym systemie rejestracji kandydatów PUJ do dnia 14.04.2022 r.
- Więcej informacji na temat wymiany w PUJ:
Termin składania wniosków do BWZ: 28 lutego 2022 r.
Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać w formie elektronicznej na adres email koordynatora wymiany lub w siedzibie Biura Współpracy z Zagranicą – obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ (należy wybrać pokój 207 Kierownik i sekretariat / Head’s Office).
Koordynator:
Ireneusz Grejcz
e-mail: ireneusz.grejcz@adm.uw.edu.pl; tel.: 22 55 24 008
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Stary BUW, pokój 207