National Chengchi University, Tajpej, Tajwan
Opublikowano: 28.05.2025
Adres strony internetowej: https://www.nccu.edu.tw
Liczba stypendiów i długość pobytu: 4 stypendia jednosemestralne
Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (wymagany ukończony pierwszy rok studiów) i II stopnia
Termin stypendium: semestr letni 2025/2026
Uprawnione jednostki UW: wszystkie*
Warunki finansowe:
- Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
- Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.
Wymagane dokumenty – w języku polskim:
- Pozwolenie na wyjazd, podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej / koordynatora ds. mobilności;
- Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (minimum 2,75 w skali 4,0);
- List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim);
- Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim);
- Potwierdzenie znajomości języka obcego zgodnie z wymaganiami uczelni zagranicznej (dokument poświadczający znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub języka chińskiego na poziomie HSK 4 lub TOCFL Superior).
Dokumenty wymagane przez uczelnie partnerską (zgodnie z listą zawartą w Factsheet):
- Online application form
- Official transcript from home university (GPA Requirement: at least 2.75 on a 4.0 scale)
- Home university enrollment certificate in English
- Statement of purpose (within two A4 pages)
- Scan of passport information page
- 2-inch photo
- Declaration from (signed by applicants).
Więcej informacji: https://oic.nccu.edu.tw/Post/833
Uwagi:
- * Kursy oferowane przez IMSS, EMBA i IMBA nie są dostępne dla studentów z wymiany.
- Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych;
- Organizacją wizy i podróży osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie;
- Zatwierdzenie wybranych kursów oraz zaliczenie zajęć na UW za okres pobytu zagranicą należy uzgodnić z KJD lub koordynatorem ds. mobilności w jednostce macierzystej;
- Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody;
- Zakwalifikowani studenci będą proszeni o złożenie dokumentów wymaganych przez uczelnię partnerską poprzez system aplikacyjny online do dnia 20.10.2025 r. Proszę nie przesyłać dokumentów wymaganych przez NCCU do BWZ.
- Dodatkowe informacje zostaną przekazane nominowanym kandydatom.
- Przed wyjazdem student zobowiązany jest do zawarcia umowy z UW (BWZ), a także do przygotowania Porozumienia o Programie Studiów (Learning Agreement) – kopię dokumentu zaakceptowanego przez obie strony należy dostarczyć do BWZ w ciągu 3 tygodni od rozpoczęcia wymiany.
Termin składania wniosków do BWZ: 26.08.2025 r. do godz. 10:00. Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane na inny, niż wskazany w ogłoszeniu adres, zostaną odrzucone z powodu niespełnienia wymogów formalnych.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi załącznikami w formacie PDF) należy składać w formie elektronicznej na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl, używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)
Koordynator wymiany:
Dominika Frąk-Dudzińska, email: dominika.frak-dudzinska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 007
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, 2 piętro, pokój 24