National Chengchi University, Tajpej, Tajwan

Opublikowano: 28.05.2025

Adres strony internetowejhttps://www.nccu.edu.tw

Liczba stypendiów i długość pobytu: 4 stypendia jednosemestralne

Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (wymagany ukończony pierwszy rok studiów) i II stopnia

Termin stypendium: semestr letni 2025/2026

Uprawnione jednostki UW: wszystkie*

Warunki finansowe:

  • Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
  • Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.

Wymagane dokumenty – w języku polskim:

  1. Pozwolenie na wyjazd, podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej / koordynatora ds. mobilności;
  2. Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (minimum 2,75 w skali 4,0);
  3. List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim);
  4. Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim);
  5. Potwierdzenie znajomości języka obcego zgodnie z wymaganiami uczelni zagranicznej (dokument poświadczający znajomość języka angielskiego na poziomie B2 lub języka chińskiego na poziomie HSK 4 lub TOCFL Superior).

Dokumenty wymagane przez uczelnie partnerską (zgodnie z listą zawartą w Factsheet):

  1. Online application form
  2. Official transcript from home university (GPA Requirement: at least 2.75 on a 4.0 scale)
  3. Home university enrollment certificate in English
  4. Statement of purpose (within two A4 pages)
  5. Scan of passport information page
  6. 2-inch photo
  7. Declaration from (signed by applicants).

Więcej informacji: https://oic.nccu.edu.tw/Post/833

Uwagi:

  • * Kursy oferowane przez IMSS, EMBA i IMBA nie są dostępne dla studentów z wymiany.
  • Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych;
  • Organizacją wizy i podróży osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie;
  • Zatwierdzenie wybranych kursów oraz zaliczenie zajęć na UW za okres pobytu zagranicą należy uzgodnić z KJD lub koordynatorem ds. mobilności w jednostce macierzystej;
  • Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody;
  • Zakwalifikowani studenci będą proszeni o złożenie dokumentów wymaganych przez uczelnię partnerską poprzez system aplikacyjny online do dnia 20.10.2025 r. Proszę nie przesyłać dokumentów wymaganych przez NCCU do BWZ.
  • Dodatkowe informacje zostaną przekazane nominowanym kandydatom.
  • Przed wyjazdem student zobowiązany jest do zawarcia umowy z UW (BWZ), a także do przygotowania Porozumienia o Programie Studiów (Learning Agreement) – kopię dokumentu zaakceptowanego przez obie strony należy dostarczyć do BWZ w ciągu 3 tygodni od rozpoczęcia wymiany.

Termin składania wniosków do BWZ: 26.08.2025 r. do godz. 10:00. Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane na inny, niż wskazany w ogłoszeniu adres, zostaną odrzucone z powodu niespełnienia wymogów formalnych.

Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi załącznikami w formacie PDF) należy składać w formie elektronicznej na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl, używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)

Koordynator wymiany:
Dominika Frąk-Dudzińska, email: dominika.frak-dudzinska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 007
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, 2 piętro, pokój 24