Biuro Współpracy z Zagranicą uprzejmie prosi o stosowanie poniższych zasad przy rezerwacji i realizacji zakupów dokonywanych za pośrednictwem Biura WhyNotTravel
- Najdogodniejszą formą rezerwacji biletu jest wysłanie e-maila na adres: uw@whynottravel.pl
- Dla osób, które preferują kontakt telefoniczny pracownicy biura WhyNotTravel są dostępni pod numerami telefonów podanymi w liście kontaktowej.
- Biuro WhyNotTravel jest zobowiązane do przedstawienia oferty w ciągu 3 godz. od otrzymania zapytania.
- Po otrzymaniu przez pracownika/studenta UW informacji dot. ostatecznej wersji rezerwacji i jej sprawdzeniu, należy przesłać zlecenie na zakup biletu najpóźniej w ostatnim dniu ważności rezerwacji.
- Zakup biletów na loty tanimi liniami lotniczymi realizowany jest bez rezerwacji, po przesłaniu przez pracownika/studenta UW zlecenia zakupu biletu na przelot tanią liną lotniczą.
- Zlecenia zakupu biletu należy wysyłać drogą elektroniczną (skan zlecenia).
- Po otrzymaniu biletu należy KONIECZNIE sprawdzić zgodność danych (imię i nazwisko pasażera, trasa, rozkład lotów, bagaż)
- W przypadku zamawiania biletu dla cudzoziemca należy wyraźnie zaznaczyć, co jest imieniem (imionami), co nazwiskiem.
- Osoby, które nie otrzymają biletu w wersji elektronicznej w dniu wysłania zlecenia, proszone są o bezzwłoczne skontaktowanie się z biurem WhyNotTravel
- Płatność za usługi regulowana jest wyłącznie przelewem na podstawie faktury w terminie 30 dni od daty jej otrzymania.
- Usługi inne (np. zakup biletu kolejowego komunikacji krajowej, rezerwacja zakwaterowania, wynajem samochodu) nie są objęte umową przetargową, przez co mogą być stosowane dowolne prowizje.
Jednocześnie Biuro Współpracy z Zagranicą przypomina, że zgodnie z Umową zawartą z Biurem WhyNotTravel (§6 ust.3) pracownik/student UW ma prawo do zakupu biletów lotniczych oferowanych przez inne biuro lub przewoźnika jedynie w przypadku stwierdzenia większej niż 3% różnicy w cenie proponowanej przez WhyNotTravel.
UWAGA! Porównując ceny biletów należy uwzględniać standard podróży. Nie należy zatem porównywać ceny biletów oferowanej przez przewoźnika regularnego z ceną biletów oferowaną przez przewoźnika niskokosztowego. Porównanie oferty powinno mieć miejsce równolegle (oferty pozyskane w tym samym czasie) i przed zakupem biletu.