Tamkang University, Tajwan – stypendia dla studentów

Adres strony internetowej: http://english.tku.edu.tw/

Okres pobytu: rok akademicki 2023/2024

Liczba stypendiów i długość pobytu: 2 stypendia na wyjazd w semestrze letnim (pobyt semestralny)

Dla kogo: studenci od II roku (wymagany ukończony pierwszy rok studiów na UW)

Uprawnione jednostki UW: wszystkie (reprezentowane przez oba uniwersytety)

Warunki finansowe:

  • Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
  • Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.
  • Możliwość ubiegania się o stypendium „Taiwan-European Connectivity Scholarship” w przypadku otrzymania dotacji rządowej przez TKU.

Wymagane dokumenty:

  1. Pozwolenie na wyjazd podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej/koordynatora ds. mobilności;
  2. Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (minimum 3,49);
  3. List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej;
  4. Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród;
  5. Potwierdzenie znajomości języka obcego (język angielski na poziomie B2; dla studentów, którzy zamierzają studiować na TKU w języku chińskim: certyfikat HSK 3).

Dokumenty wymagane przez uczelnię partnerską (zgodnie z Tamkang University Student Exchange Program Information Sheet 2023):

  1. Official transcript in English;
  2. Study plan;
  3. Resume;
  4. Copy of Passport;
  5. Photo (3.5×4.5 cm);
  6. Application for dormitory (optional);
  7. Application for scholarship (optional).

 

Uwagi:

  • Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych.
  • Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie.
  • Zatwierdzenie wybranych kursów oraz zaliczenie zajęć na UW za okres pobytu w TKU należy uzgodnić z KJD lub koordynatorem ds. mobilności w jednostce macierzystej.
  • Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody.
  • Przed wyjazdem należy złożyć oświadczenie o świadomości konsekwencji decyzji o wyjeździe, w szczególności zagrożenia wynikającego z pandemii wirusa SARS-CoV-2 oraz wpływu na tok studiów w przypadku niezrealizowania planowanego programu studiów. UW nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje zdrowotne lub finansowe, poniesione podczas udziału w studiach częściowych za granicą.
  • Zakwalifikowani studenci powinni złożyć dokumenty wymagane przez uczelnię partnerską w systemie rejestracji online TKU do dnia 30.11.2023 r. Proszę nie przesyłać dokumentów wymaganych przez uczelnię partnerską do BWZ.

 

Termin składania dokumentów do BWZ: 22.06.2023 r.

Dokumenty przesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.

 

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi załącznikami) należy składać w formie elektronicznej na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl, używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)

W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ (należy wybrać pokój 212).

Koordynator wymiany:

Karolina Trybowska-Greń, email: ktrybowska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 082

Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa

Stary BUW, pokój 212