National Yang Ming Chiao Tung University, Tajwan – stypendia dla studentów
Adres strony internetowej: https://en.nycu.edu.tw/
Okres pobytu: rok akademicki 2023/2024
Liczba stypendiów i długość pobytu: 4 stypendia na wyjazd w semestrze letnim (pobyt semestralny)
Dla kogo: studenci studiów licencjackich (co najmniej 1 semestr studiów ukończonych na UW w momencie naboru) i magisterskich
Uprawnione jednostki UW: wszystkie (oferowane przez oba uniwersytety; lista jednostek NYCU przyjmujących studentów w ramach programu wymiany)
Warunki finansowe:
- Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
- Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.
Wymagane dokumenty:
- Pozwolenie na wyjazd podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej/koordynatora ds. mobilności;
- Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (minimum 3,49);
- List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej;
- Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród;
- Potwierdzenie znajomości języka obcego (język angielski na poziomie B2).
Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną (zgodnie z informacjami zawartymi w dokumencie NYCU Exchange Program Guideline for AY2023/2024):
- Application Form (signed by applicant and home institution’s coordinator);
- CV (in English);
- Study Plan (motivation and a tentative list of courses);
- Official transcript (in English);
- Official enrolment letter (or valid student card);
- Passport (ID page);
- Optional supporting documents (proof of language proficiency, certificate of awards or competitions, etc.)
- Optional recommendation letter.
Uwagi:
- Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych.
- Zatwierdzenie wybranych kursów oraz zaliczenie zajęć na UW za okres pobytu na Tajwanie należy uzgodnić z KJD lub koordynatorem ds. mobilności w jednostce macierzystej.
- Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie.
- Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody.
- Wymiana okres 1 roku akademickiego może rozpocząć się jedynie w semestrze zimowym.
- Osoba nominowana będzie zobowiązana do złożenia przed wyjazdem oświadczenia
o świadomości konsekwencji decyzji o wyjeździe, w szczególności zagrożenia wynikającego z pandemii wirusa SARS-CoV-2 oraz wpływu na tok studiów w przypadku niezrealizowania planowanego programu studiów. UW nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zdrowotne lub finansowe konsekwencje udziału studenta w częściowych studiach za granicą. - Nominowane osoby będą proszone o dostarczenie bezpośrednio do NYCU dokumentów wymaganych przez uczelnię partnerską w terminie do dnia 16.10.2023 r. Proszę nie przesyłać dokumentów wymaganych przez partnera do BWZ.
- Więcej informacji dostępnych jest na stronie internetowej NYCU.
Termin składania wniosków do BWZ: 22.06.2023 r.
Dokumenty złożone po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi załącznikami) należy składać w formie elektronicznej na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl, używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)
W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ (należy wybrać pokój 212).
Koordynator wymiany:
Karolina Trybowska-Greń, email: ktrybowska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 082
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Stary BUW, pokój 212