Ajou University, Korea Płd.
Adres strony internetowej: https://www.ajou.ac.kr/en/index.do
Liczba stypendiów i długość pobytu: 5 stypendiów jednosemestralnych
Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (wymagany ukończony pierwszy rok studiów) i II stopnia
Termin stypendium: semestr letni 2024/25
Uprawnione jednostki UW: wszystkie
Warunki finansowe:
- Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
- Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.
Wymagane dokumenty – w języku polskim:
- Pozwolenie na wyjazd, podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej / koordynatora ds. mobilności;
- Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (minimum 3,49);
- List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim);
- Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim);
- Potwierdzenie znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Dla studentów, którzy chcą studiować w języku koreańskim – potwierdzenie znajomości języka koreańskiego co najmniej na poziomie 3 TOPIK.
Dokumenty wymagane do rejestracji przez uczelnię zagraniczną:
- Certificate of Enrollment in English/Korean;
- Bank Balance Statement issued by a bank from the student or from the students’ parents/guardian/chaperone;
- Latest Official transcript in English;
- Self-Introduction Essay;
- Passport Copy;
- Face photo file in JPEG format;
- Health & Medical Clearance Form;
- Bachelor’s degree certificate (for graduate students only).
Więcej informacji: FACTSHEET
Uwagi:
- Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych;
- Organizacją wizy i podróży osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie;
- Zatwierdzenie wybranych kursów oraz zaliczenie zajęć na UW za okres pobytu za granicą należy uzgodnić z KJD lub koordynatorem ds. mobilności w jednostce macierzystej;
- Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody;
- Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną nominowany student powinien złożyć przez system aplikacyjny Ajou University do dnia 15.11.2024 r.
- Dodatkowe informacje zostaną przesłane nominowanym studentom.
- Przed wyjazdem student zobowiązany jest do zawarcia umowy z UW (BWZ), a także do przygotowania Porozumienia o Programie Studiów (Learning Agreement) – kopię dokumentu zaakceptowanego przez obie strony należy dostarczyć do BWZ w ciągu 3 tygodni od rozpoczęcia wymiany.
Termin składania wniosków do BWZ: 30.09.2024 r. do godz. 23:59. Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane na inny, niż wskazany w ogłoszeniu adres, zostaną odrzucone z powodu niespełnienia wymogów formalnych.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi załącznikami w formacie PDF) należy składać w formie elektronicznej na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl, używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)
W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ (należy wybrać pokój 24).
Koordynator wymiany:
Dominika Frąk-Dudzińska, email: dominika.frak-dudzinska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 007
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, 2 piętro, pokój 24