National Taiwan University, Tajpej, Tajwan

Adres strony internetowejhttps://www.ntu.edu.tw/english/

Okres pobytu: semestr jesienny roku akademickiego 2024/2025 lub cały rok akademicki

Liczba stypendiów i długość pobytu: 3 stypendia na wyjazd od semestru jesiennego

Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (wymagany ukończony pierwszy rok studiów) i II stopnia

Uprawnione jednostki UW: wszystkie

Warunki finansowe:

  • Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
  • Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.

Wymagane dokumenty w języku polskim:

  1. Pozwolenie na wyjazd podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej/koordynatora ds. mobilności;
  2. Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (minimum 3,49);
  3. List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej;
  4. Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród;
  5. Potwierdzenie znajomości języka obcego (język angielski na poziomie B2 lub język chiński na poziomie B1).

Wymagane dokumenty w języku angielskim:

  1. Passport-sized photograph
  2. Motivation letter/Statement of Purpose
  3. Official Transcript with Academic Records
  4. Color Photocopy of non-Taiwanese Passport
  5. International Student Declaration Form

Więcej informacji: https://oia.ntu.edu.tw/en/internationalstudents/exchange/overview

Uwagi:

  • Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych.
  • Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie.
  • Zatwierdzenie wybranych kursów oraz zaliczenie zajęć na UW za okres pobytu w NTU należy uzgodnić z KJD lub koordynatorem ds. mobilności w jednostce macierzystej.
  • Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody.
  • Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną nominowany student powinien złożyć do dnia 25.04.2024 poprzez stronę internetową wskazaną przez NTU po otrzymaniu nominacji.
  • Dodatkowe informacje zostaną przesłane nominowanym studentom.

Termin składania wniosków do BWZ: 15.02.2024 r. do godz. 23:59. Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane na inny, niż wskazany w ogłoszeniu adres, zostaną odrzucone z powodu niespełnienia wymogów formalnych.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi załącznikami w formacie PDF) należy składać w formie elektronicznej na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl, używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)

W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ  (należy wybrać pokój 24).

Koordynator wymiany:
Dominika Frąk-Dudzińska, email: dominika.frak-dudzinska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 007
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, 2 piętro, pokój 24