Nagoya University
Adres strony internetowej: http://en.nagoya-u.ac.jp/; https://nupace.iee.nagoya-u.ac.jp/en/
Liczba stypendiów, długość pobytu, termin stypendium: 1 stypendium semestralne 2023/24
Dla kogo: studenci studiów licencjackich i magisterskich
Uprawnione jednostki UW: wszystkie
Warunki finansowe:
- Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej
- Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student
- Istnieje możliwość aplikowania o stypendium JASSO (za pośrednictwem uczelni japońskiej) – do konsultacji z uczelnią po uzyskaniu nominacji
Wymagane dokumenty:
- Pozwolenie na wyjazd, podpisane przez kierownika jednostki dydaktycznej/koordynatora ds. mobilności;
- Propozycja Porozumienia o Programie Studiów(Learning Agreement) wraz z załącznikiem,
- Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat.
- List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim),
- Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim).
- Dokument potwierdzający znajomość języka obcego odpowiednio:
- język angielski (wszyscy kandydaci): certyfikat TOELF iBT – 79 pkt, IELTS – min 6.0, TOEIC – min 780, lub CEFR – poziom B2; CET-6 485;
- język japoński (kandydaci zainteresowani kursami w języku japońskim) dokument potwierdzający poziom znajomości j. japońskiego na poziomie N1 – level 1 of the Japanese Language Proficiency Test (JLPT)
Szczegóły programu wymiany: Fact-sheet 2022-2023
Dokumenty wymagane do rejestracji przez uczelnię zagraniczną – lista i formularze zgodnie z informacjami na stronie: https://nupace.iee.nagoya-u.ac.jp/en/apply/procedures.html
- Study plan;
- Official transcript of academic records;
- Official certificate of enrolment as a student;
- Letter of Reference;
- Score sheet of internationally-recognised language proficiency test;
- Health certificate;
- Copy of the information page of the applicant’s passport;
- Identical photograph;
- Statement of bank account balance or scholarship.
Więcej informacji:
- Studenci zobowiązani są do przygotowania porozumienia o programie studiów (LA) przed wyjazdem.
- Zatwierdzenie wybranych kursów oraz zaliczenie zajęć na UW (egz., zaliczenia itp.) za okres pobytu są do uzgodnienia z władzami jednostki.
- Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych.
- Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie.
- Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody.
- Osoba nominowana będzie zobowiązana do złożenia przed wyjazdem oświadczenia o świadomości konsekwencji decyzji o wyjeździe, w szczególności zagrożenia wynikającego z pandemii wirusa SARS-CoV-2 oraz wpływu na tok studiów w przypadku niezrealizowania planowanego programu studiów. UW nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zdrowotne lub finansowe konsekwencje udziału studenta w częściowych studiach za granicą.
- Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną nominowany student powinien złożyć w:
https://nupace.iee.nagoya-u.ac.jp/apply/ do 15 marca 2023 r.
Termin składania dokumentów w języku polskim do BWZ: 15 lutego 2023 r. Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (akceptowane będą wyłącznie skany PDF) proszę przesłać w formie elektronicznej na adres koordynatora wymiany używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)
W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ (należy wybrać pokój 212).
Koordynator wymiany:
Grażyna Andrejuk
Biuro Współpracy z Zagranicą
00-927 Warszawa
Stary BUW, p.212
Tel.: 22 55 20 434
e-mail: grazyna.andrejuk@adm.uw.edu.pl