Tamkang University, Nowe Tajpej, Tajwan
Adres strony internetowej: http://english.tku.edu.tw/
Okres pobytu: semestr zimowy roku akademickiego 2024/2025
Liczba stypendiów i długość pobytu: 4 semestralne stypendia na wyjazd w semestrze zimowym
Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (wymagany ukończony pierwszy rok studiów) i II stopnia
Uprawnione jednostki UW: wszystkie
Warunki finansowe:
- Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
- Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.
Wymagane dokumenty:
- Pozwolenie na wyjazd podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej/koordynatora ds. mobilności;
- Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (minimum 3,49);
- List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej;
- Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród;
- Potwierdzenie znajomości języka obcego (język angielski na poziomie B1; dla studentów, którzy zamierzają studiować na TKU w języku chińskim: certyfikat TOP 3 lub równoważny).
Dokumenty wymagane przez uczelnię partnerską (zgodnie z Tamkang University Student Exchange Program Information Sheet 2024):
- Official transcript in English;
- Study plan;
- Resume;
- Copy of Passport;
- Photo (3.5×4.5 cm);
Uwagi:
- Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych.
- Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie.
- Zatwierdzenie wybranych kursów oraz zaliczenie zajęć na UW za okres pobytu w TKU należy uzgodnić z KJD lub koordynatorem ds. mobilności w jednostce macierzystej.
- Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody.
- Zakwalifikowani studenci powinni złożyć dokumenty wymagane przez uczelnię partnerską w systemie rejestracji online TKU do dnia 15.05.2024 r. Proszę nie przesyłać dokumentów wymaganych przez uczelnię partnerską do BWZ.
Termin składania wniosków do BWZ: 31.01.2024 r. do godz. 23:59. Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane na inny, niż wskazany w ogłoszeniu adres, zostaną odrzucone z powodu niespełnienia wymogów formalnych.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi załącznikami w formacie PDF) należy składać w formie elektronicznej na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl, używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)
W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ (należy wybrać pokój 24).
Koordynator wymiany:
Dominika Frąk-Dudzińska, email: dominika.frak-dudzinska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 007
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, 2 piętro, pokój 24