W dniach 2-3 grudnia 2024 r. 8 uniwersytetów z siedzibą w Hong Kongu przy wsparciu University Grants Committee i Hong Kong Association of External Relationship będzie gospodarzami inauguracyjnego szczytu Global Universities Presidents (Leaders) Summit.
Do udziału w wydarzeniu zaproszono rektorów i prezydentów oraz przedstawicieli społeczności studenckiej z 50 wiodących uniwersytetów z całego świata. Tematem szczytu jest „Globalizacja wiedzy”.
Termin i długość pobytu: 2-3 grudnia 2024 r. plus podróż
Liczba miejsc: 2
Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (wymagany ukończony pierwszy rok studiów) i II stopnia/ doktoranci UW
Uprawnione jednostki/dziedziny: studenci/ doktoranci posiadający wiedzę w zakresie jednego z ośmiu głównych tematach szczytu:
- globalizacja zielonej gospodarki,
- różne kultury i stosunki międzynarodowe,
- etyka AI i edukacja przyszłości,
- integracja technologii w edukacji,
- zarządzanie uniwersytetami i innowacje,
- prawo międzynarodowe, porządek i rozwój,
- AI, ludzkość i pokój,
- nauka, technologia i ludzkość.
Warunki finansowe:
- Studenci/ doktoranci są zwolnieni z opłat za uczestnictwo.
- Koszty pobytu – podróży i zakwaterowania pokrywa organizator.
- Rektor UW podjął decyzję o pokryciu kosztów diet pobytowych oraz dojazdowych.
Wymagane dokumenty:
- Pozwolenie na uczestnictwo w wydarzeniu, podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej lub koordynatora ds. mobilności (w przypadku studentów) lub Dyrektora Szkoły Doktorskiej (w przypadku doktorantów).
- W przypadku studentów: zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, wydane przez dziekanat / sekretariat studiów w jednostce – minimum 4,0.
- W przypadku doktorantów: opinia promotora.
- List motywacyjny z uzasadnieniem uczestnictwa w wydarzeniu.
- Życiorys z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród, informacjami o działalności pozanaukowej i społecznej.
- Potwierdzenie znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.
Uwagi:
- Kandydaci w każdej chwili mogą zostać poproszeni o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody.
- Dodatkowe informacje zostaną przesłane zakwalifikowanym kandydatom.
Termin zgłoszeń: 22 października 2024 r. do godz. 23:59 czasu warszawskiego. Dokumenty niekompletne lub przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zgłoszenia (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi dokumentami; temat: Global Universities Presidents & Leaders Summit) należy przesłać na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl z uniwersyteckiego adresu poczty elektronicznej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.). Zgłoszenia przesłane z prywatnych adresów nie zostaną uwzględnione.
Koordynator naboru/wymiany:
Dominika Frąk-Dudzińska, email: dominika.frak-dudzinska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 007
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, 2 piętro, pokój 24