Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Korea University, Seul, Korea Południowa

Opublikowano: 24.07.2025

Adres strony internetowejhttps://www.korea.edu/sites/en/index.do

Liczba stypendiów i długość pobytu: 2 stypendia jednosemestralne

Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (wymagany ukończony pierwszy rok studiów) i II stopnia

Termin stypendium: semestr letni 2025/2026

Uprawnione jednostki UW: wszystkie

Warunki finansowe:

  • Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
  • Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.
  • Opłata aplikacyjna – 50 USD (bezzwrotna, płatna przelewem na konto uczelni koreańskiej).

Wymagane dokumenty:

  1. Pozwolenie na wyjazd, podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej / koordynatora ds. mobilności;
  2. Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (min. 2.5 w skali 4.0); kalkulator średniej ocen: https://www.scholaro.com/gpa-calculator/
  3. Potwierdzenie znajomości języka angielskiego: min. poziom B2
  4. List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim);
  5. Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim).

Dokumenty wymagane przez uczelnię partnerską: zgodnie z informacjami dostępnymi na stronie: https://gsc.korea.ac.kr/usr/exchange/exchange_program.do?_ga=2.46884003.504934330.1753344140-615197065.1753344140

  1. Original Academic Transcript;
  2. Personal Statement (A4 one-page);
  3. Copy of Valid Passport (must be valid at leat 3 months after your semester at KU ends);
  4. Certificate of Health;
  5. Oath of Good Conduct;
  6. Official Bank Statement (will be requires upon the acceptance notice);
  7. [For non-OECD nationals only] an official Enrollment Certificate of the current home university with Apostille or Consular confirmation should be sent by post;
  8. Health Insurance;
  9. P. A. conversion certificate or certification letter signed by the home university coordinator.

Uwagi:

  • Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych;
  • Organizacją wizy i podróży osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie;
  • Zatwierdzenie wybranych kursów oraz zaliczenie zajęć na UW za okres pobytu za granicą należy uzgodnić z KJD lub koordynatorem ds. mobilności w jednostce macierzystej;
  • Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody;
  • Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną powinny zostać złożone przez osoby nominowane przez system aplikacyjny Korea University do dnia 31.10.2025 r. Link do systemu zostanie udostępniony nominowanym studentom.
  • Dodatkowe informacje zostaną przesłane nominowanym studentom.
  • Przed wyjazdem student zobowiązany jest do zawarcia umowy z UW (BWZ), a także do przygotowania Porozumienia o Programie Studiów (Learning Agreement) – kopię dokumentu zaakceptowanego przez obie strony należy dostarczyć do BWZ w ciągu 3 tygodni od rozpoczęcia wymiany.

Termin składania wniosków do BWZ: 29.08.2025 r. do godz. 10:00. Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane na inny, niż wskazany w ogłoszeniu adres, zostaną odrzucone z powodu niespełnienia wymogów formalnych.

Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi załącznikami w formacie PDF) należy składać w formie elektronicznej na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl, używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)

Koordynator wymiany:
Dominika Frąk-Dudzińska, email: dominika.frak-dudzinska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 007
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, 2 piętro, pokój 24