Universidad de Guadalajara
Adres strony internetowej: https://www.udg.mx/
Termin pobytu i długość pobytu: semestr letni 2024/25 (16 stycznia – 30 maja)
Liczba miejsc: 4 miejsca na semestr
Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (po ukończeniu pierwszego roku studiów na UW) oraz studenci studiów II stopnia
Uprawnione jednostki/dziedziny: wszystkie
Warunki finansowe:
- Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
- Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.
Wymagane dokumenty:
- Pozwolenie na wyjazd podpisane przez KJD/koordynatora ds. mobilności;
- Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (średnia min. 3,49);
- List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim);
- Życiorys/CV z uwzględnieniem informacji o osiągnięciach, wyróżnieniach i nagrodach (w j. polskim);
- Certyfikat potwierdzający znajomość języka hiszpańskiego na poziomie umożliwiającym aktywne uczestnictwo i zaliczenie zajęć – minimum B2.
Uwagi:
- Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych.
- Studenci zakwalifikowani/zaakceptowani przez uczelnie przyjmującą są zobowiązani uzyskać akceptację programu studiów od koordynatora ds. mobilności w jednostce macierzystej UW. Porozumienie o programie studiów (Learning Agreement) należy zawrzeć w ciągu 30 dni od rozpoczęcia wymiany.
- Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody;
- Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie zgodnie z procedurami kraju instytucji przyjmującej.
- Przed wyjazdem studenci przyjęci przez uczelnie przyjmującą zobowiązani są do zawarcia umowy z UW (w BWZ).
- UdG głównie oferuje zajęcia w języku hiszpańskim (link). Przedmioty w j. angielskim są oferowane jedynie przez CUSUR (Ciudad Guzmán), CUCS i CUCEA (link) oraz Global Politics and Transpacific Studies (link)
- Student może wybrać do 8 przedmiotów w semestrze w obrębie jednego Centro Universitario (CU).
- Osoby nominowane będą zobowiązane dostarczyć do UdG, do 16.11.2024, wymagane dokumenty: skan paszportu (dokument musi być ważny przez cały okres pobytu w Meksyku); CV (w j. hiszpańskim); list motywacyjny (w j. hiszpańskim); list rekomendacyjny od wykładowcy lub władz jednostki (może być w j. hiszpańskim lub angielskim); karta przebiegu studiów podpisana przez osobę upoważnioną w jednostce i opieczętowana (w j. angielskim); inne dokumenty wymagane przez UdG.
Termin zgłoszeń: poniedziałku 4 listopada 2024 r, do godz. 12:00 czasu warszawskiego. Zgłoszenia niekompletne bądź przesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Zgłoszenie (wiadomość email zawierająca wszystkie wymagane dokumenty; temat: Meksyk – UdG – semestr letni 2024/2025) należy przesłać na adres e-mail bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl z uniwersyteckiego adresu poczty elektronicznej (zgodnie z § 3 zarządzenia rektora UW nr 279 z dn. 10 grudnia 2020 r.). Zgłoszenia nadesłane z innych adresów pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku decyzji o osobistym dostarczeniu zgłoszenia obowiązuje internetowa rezerwacja poprzez Terminarz BWZ (proszę wybrać pokój 24). Rezerwacji należy dokonać przed wizytą w naszym biurze.
Koordynator wymiany:
Katarzyna Kula, email: katarzyna.kula@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 082
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, p. 24.