Showa Women’s University
Uczelnia: Showa Women’s University
Liczba stypendiów i długość pobytu: 2 stypendia jednosemestralne
Termin stypendium: semestr zimowy 2023/24
Dla kogo: studenci studiów licencjackich i magisterskich
Uprawnione jednostki UW: wszystkie
Warunki finansowe:
- Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
- Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.
Możliwość wyboru jednego z dwóch programów studiów:
- SWU Academic Program (Advanced Level),
- Intensive Japanese Language Program (Intermediate Level)
Wymagane dokumenty:
- Pozwolenie na wyjazd podpisane przez dziekana/prodziekana wydziału lub kierownika w przypadku samodzielnej jednostki UW,
- Propozycja Porozumienia o Programie Studiów (Learning Agreement) wraz z załącznikiem,
- Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat.
- List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim),
- Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim).
- Potwierdzenie znajomości języka obcego:
SWU Academic Program (Advanced Level) – certyfikat
N2 level on the Japanese-Language Proficiency Test (JLPT) or above;
Intensive Japanese Language Program (Intermediate Level)– zaświadczenie od lektora:
basic Japanese (JLPT N3 level or CEFR A2 level recommended)
Więcej informacji dotyczącej wymiany oraz lista dokumentów wymaganych przez uczelnię zagraniczną na:
- Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca.
- Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie.
- Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody.
- Osoba nominowana będzie zobowiązana do złożenia przed wyjazdem oświadczenia o świadomości konsekwencji decyzji o wyjeździe, w szczególności zagrożenia wynikającego z pandemii wirusa SARS-CoV-2 oraz wpływu na tok studiów w przypadku niezrealizowania planowanego programu studiów. UW nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zdrowotne lub finansowe konsekwencje udziału studenta w częściowych studiach za granicą.
- Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną nominowany student powinien złożyć w systemie rejestracji do dnia 25.05.2023 r.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (zaszyfrowany plik ze wszystkimi wymaganymi załącznikami) należy składać w formie elektronicznej na adres koordynatora wymiany.
Termin składania dokumentów: 27 kwietnia 2023 r.
Dokumenty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Koordynator wymiany:
Grażyna Andrejuk
Biuro Współpracy z Zagranicą
e-mail: grazyna.andrejuk@adm.uw.edu.pl,
tel.: 22 55 20 434