Showa Women’s University
Uczelnia: Showa Women’s University
Adres strony internetowej: https://cie.swu.ac.jp/english/prospective/
Liczba stypendiów i długość pobytu: 2 stypendia jednosemestralne
Termin stypendium: semestr letni 2022/23
Dla kogo: studenci studiów licencjackich i magisterskich
Uprawnione jednostki UW: wszystkie
Warunki finansowe:
- Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
- Stypendium JASSO w wys. 80 000 jenów (wymagana średnia min. 2.30 za rok 2021).
- Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.
Możliwość wyboru jednego z dwóch programów studiów:
- SWU Academic Program (Advanced Level),
- Intensive Japanese Language Program (Intermediate Level)
Wymagane dokumenty:
- Pozwolenie na wyjazd podpisane przez dziekana/prodziekana wydziału lub kierownika w przypadku samodzielnej jednostki UW,
- Propozycja Porozumienia o Programie Studiów (Learning Agreement) wraz z załącznikiem,
- Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/sekretariat.
- List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim),
- Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim).
- Potwierdzenie znajomości języka obcego:
SWU Academic Program (Advanced Level) – certyfikaty: N2 level on the Japanese-Language Proficiency Test (JLPT) or above;
Intensive Japanese Language Program (Intermediate Level)– certyfikat: basic Japanese (JLPT N3 level or CEFR A2 level recommended.
Więcej informacji dotyczącej wymiany oraz lista dokumentów wymaganych przez uczelnię zagraniczną na stronie.
- Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca.
- Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie.
- Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody.
- Osoba nominowana będzie zobowiązana do złożenia przed wyjazdem oświadczenia o świadomości konsekwencji decyzji o wyjeździe, w szczególności zagrożenia wynikającego z pandemii wirusa SARS-CoV-2 oraz wpływu na tok studiów w przypadku niezrealizowania planowanego programu studiów. UW nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zdrowotne lub finansowe konsekwencje udziału studenta w częściowych studiach za granicą.
- Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną nominowany student powinien złożyć w systemie rejestracji do dnia 25.11.2022 r.
Uwagi: w związku z epidemią koronawirusa SARS-Cov-2 istnieje ryzyko przesunięcia terminu wyjazdu lub jego odwołania. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w wyjeździe lub powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (akceptowane będą wyłącznie skany PDF) proszę przesłać w formie elektronicznej na adres koordynatora wymiany używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)
W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ (należy wybrać pokój 212).
Termin składania dokumentów: 17 listopada 2022 r.
Dokumenty niekompletne lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Koordynator wymiany:
Grażyna Andrejuk
Biuro Współpracy z Zagranicą
e-mail: grazyna.andrejuk@adm.uw.edu.pl,
tel.: 22 55 20 434