Keio University, Tokyo, Japonia
Adres strony internetowej: http://www.ic.keio.ac.jp/en/
Liczba stypendiów i długość pobytu: 2 stypendia jednosemestralne
Dla kogo: studenci studiów licencjackich i magisterskich
Termin stypendium: semestr zimowy 2022/23
Uprawnione jednostki UW: wszystkie
Warunki finansowe:
- Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
- Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.
Wymagane dokumenty – w języku polskim:
- Pozwolenie na wyjazd podpisane przez dziekana/prodziekana wydziału lub kierownika w przypadku samodzielnej jednostki UW,
- Propozycja Porozumienia o Programie Studiów (Learning Agreement) wraz z załącznikiem
- Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat
- List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim)
- Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim).
Dokumenty wymagane do rejestracji przez uczelnię zagraniczną – lista i formularze zgodnie z informacjami: https://www.ic.keio.ac.jp/en/study/exchange/apply/application_documents.html
- Study proposal
- One recommendation letter
- Official academic transcript
- Certificate of health*
- Passport copy
- Photo
- Certificate of financial support
- Application for Certificate of Eligibility (visa document)
Instrukcja rejestracji: https://www.ic.keio.ac.jp/en/study/exchange/apply.html
Więcej informacji: https://keio.app.box.com/s/l7lmjl3o3vqkrszmltbe2j03aqk2pbm2
- Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca.
- Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie.
- Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody.
- Osoba nominowana będzie zobowiązana do złożenia przed wyjazdem oświadczenia o świadomości konsekwencji decyzji o wyjeździe, w szczególności zagrożenia wynikającego z pandemii wirusa SARS-CoV-2 oraz wpływu na tok studiów w przypadku niezrealizowania planowanego programu studiów. UW nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zdrowotne lub finansowe konsekwencje udziału studenta w częściowych studiach za granicą.
- Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną nominowany student powinien złożyć w:
- https://studyabroad-apply.gakuji.keio.ac.jp/inbound do dnia 30 marca 2022r.
Uwagi: w związku z epidemią koronawirusa SARS-Cov-2 istnieje ryzyko przesunięcia terminu wyjazdu lub jego odwołania. Podejmując decyzję o wyjeździe, należy liczyć się z możliwymi trudnościami w wyjeździe lub powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.
Termin składania dokumentów w języku polskim do BWZ: 14 marca 2022 r.
Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (akceptowane będą wyłącznie skany PDF) proszę przesłać w formie elektronicznej na adres koordynatora wymiany używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)
W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ (należy wybrać pokój 212).
Koordynator wymiany:
Grażyna Andrejuk
Biuro Współpracy z Zagranicą
Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
Stary BUW, pokój 212
e-mail: grazyna.andrejuk@adm.uw.edu.pl
tel.: 22 55 20 434