Keio University, Tokyo, Japonia

Uczelnia: Keio University, Tokyo

Adres strony internetowej: http://www.ic.keio.ac.jp/en/

Liczba stypendiów i długość pobytu: 1 stypendium semestralne

Dla kogo: studenci studiów licencjackich i magisterskich

Termin stypendium: semestr letni 2022/23

Uprawnione jednostki UW: wszystkie

Warunki finansowe:

  • Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
  • Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.

Wymagane dokumenty – w języku polskim:

  1. Pozwolenie na wyjazd podpisane przez dziekana/prodziekana wydziału lub kierownika w przypadku samodzielnej jednostki UW;
  2. Propozycja Porozumienia o Programie Studiów (Learning Agreement) wraz z załącznikiem;
  3. Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat;
  4. List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim);
  5. Potwierdzenie znajomości języka angielskiego i/lub japońskiego (zgodnie z wymaganiami programu);
  6. Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim).

 

Dokumenty wymagane do rejestracji przez uczelnię zagraniczną – lista i formularze zgodnie z informacjami:

https://www.ic.keio.ac.jp/en/study/exchange/apply/application_documents.html

 

  1. Study proposal
  2. One recommendation letter
  3. Official academic transcript
  4. Certificate of health*
  5. Passport copy
  6. Photo
  7. Certificate of financial support
  8. Application for Certificate of Eligibility (visa document)

 

Instrukcja rejestracyjna: https://www.ic.keio.ac.jp/en/study/exchange/apply.html

 

Więcej informacji: https://keio.app.box.com/s/l7lmjl3o3vqkrszmltbe2j03aqk2pbm2

  • Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca.
  • Organizacją wizy osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie.
  • Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody.
  • Osoba nominowana będzie zobowiązana do złożenia przed wyjazdem oświadczenia o świadomości konsekwencji decyzji o wyjeździe, w szczególności zagrożenia wynikającego z pandemii wirusa SARS-CoV-2 oraz wpływu na tok studiów w przypadku niezrealizowania planowanego programu studiów. UW nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne zdrowotne lub finansowe konsekwencje udziału studenta w częściowych studiach za granicą.
  • Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną nominowany student powinien złożyć w:

 

Uwagi: w związku z epidemią koronawirusa SARS-Cov-2 istnieje ryzyko przesunięcia terminu wyjazdu lub jego odwołania. Podejmując decyzję o wyjeździe należy liczyć się z możliwymi trudnościami w wyjeździe lub powrocie do kraju, ograniczeniami w ruchu lotniczym, obowiązkiem poddania się kwarantannie lub samoizolacji, a także przeprowadzenia dodatkowych badań lekarskich na zlecenie władz miejscowych.

 

Termin składania dokumentów w języku polskim do BWZ15 września 2022 r.

Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (akceptowane będą wyłącznie skany PDF) proszę przesłać w formie elektronicznej na adres koordynatora wymiany używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)

W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ (należy wybrać pokój 212).

Koordynator wymiany:

Grażyna Andrejuk
Biuro Współpracy z Zagranicą
Ul. Krakowskie Przedmieście 26/28
00-927 Warszawa
Stary BUW, pokój 212
e-mail: grazyna.andrejuk@adm.uw.edu.pl
tel.: 22 55 20 434