Hankuk University of Foreign Studies, Korea Południowa
Adres strony internetowej: https://international.hufs.ac.kr/
Okres pobytu: semestr zimowy lub cały rok akademicki 2025/2026
Liczba stypendiów i długość pobytu: 2 stypendia na pobyt semestralny lub roczny
Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (wymagany ukończony pierwszy rok studiów) i II stopnia
Uprawnione jednostki UW: wszystkie*
Warunki finansowe:
- Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
- Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.
Wymagane dokumenty – w języku polskim:
- Pozwolenie na wyjazd, podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej / koordynatora ds. mobilności;
- Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (minimum 3,49);
- List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim);
- Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim);
- Potwierdzenie znajomości języka obcego zgodnie z wymaganiami uczelni partnerskiej (informacja na stronie HUFS);
- Oświadczenie o posiadaniu środków finansowych zgodnie z wymaganiami uczelni partnerskiej (minimum 5,000,000 KRW przy pobycie 4-miesięcznym, 7,500,000 KRW przy pobycie 6-miesięcznym, 12,500,000 KRW przy pobycie 10-miesięcznym i 15,000,000 KRW przy pobycie 12-miesięcznym).
Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną (zgodnie z informacjami na stronie internetowej HUFS):
- Printed (PDF) version of Online Exchange Application form;
- 1 personal history and plan of study essay;
- 1 copy of academic transcript;
- 1 copy of Certificate of Current Enrollment from home university;
- 1 copy of supporting evidence in English proficiency or reference letter if applicable;
- 1 copy of the information page from passport;
- Dormitory application form;
- Health examination form (Dorm applicants only)*;
- 1 color photo (3x4cm) with white background (JPG file);
- One page (min.) Intensive Korean Study Essay
- Financial Statement
Więcej informacji: Factsheet
Uwagi:
- * Niedostępne dla studentów z wymiany są programy studiów oferowane przez następujące jednostki: Law School (MA level), Department of Language & Diplomacy (BA level), Deaprtment of Language & Trade (BA level), Communicative Languages (BA level elective courses), College of Education.
- Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych;
- Organizacją wizy i podróży osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie;
- Zatwierdzenie wybranych kursów oraz zaliczenie zajęć na UW za okres pobytu za granicą należy uzgodnić z KJD lub koordynatorem ds. mobilności w jednostce macierzystej;
- Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody;
- Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną nominowany student powinien złożyć w systemie rejestracji online HUFS do dnia 30.04.2025 r. Proszę nie przesyłać dokumentów wymienionych jako wymagane przez uczelnię zagraniczną do BWZ.
- Dodatkowe informacje zostaną przesłane nominowanym studentom.
- Przed wyjazdem student zobowiązany jest do zawarcia umowy z UW (BWZ), a także do przygotowania Porozumienia o Programie Studiów (Learning Agreement) – kopię dokumentu zaakceptowanego przez obie strony należy dostarczyć do BWZ w ciągu 3 tygodni od rozpoczęcia wymiany.
Termin składania wniosków do BWZ: 26.02.2025 r. do godz. 23:59. Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane na inny, niż wskazany w ogłoszeniu adres, zostaną odrzucone z powodu niespełnienia wymogów formalnych.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi załącznikami w formacie PDF) należy składać w formie elektronicznej na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl, używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)
W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ (należy wybrać pokój 24).
Koordynator wymiany:
Dominika Frąk-Dudzińska, email: dominika.frak-dudzinska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 007
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, 2 piętro, pokój 24