Hankuk University of Foreign Studies, Korea Południowa

Adres strony internetowejhttp://hufsenglish.hufs.ac.kr/

Okres pobytu: semestr letni 2024/2025

Liczba stypendiów i długość pobytu: 2 stypendia na pobyt semestralny

Dla kogo: studenci studiów I stopnia i jednolitych magisterskich (wymagany ukończony pierwszy rok studiów) i II stopnia

Uprawnione jednostki UW: wszystkie*

Warunki finansowe:

  • Studenci są zwolnieni z opłat za studia na uczelni przyjmującej.
  • Koszty wizy, podróży, ubezpieczenia, materiałów naukowych, utrzymania i zakwaterowania pokrywa student.

Wymagane dokumenty – w języku polskim:

  1. Pozwolenie na wyjazd, podpisane przez Kierownika Jednostki Dydaktycznej / koordynatora ds. mobilności;
  2. Zaświadczenie o średniej ocen z całego okresu studiów, zatwierdzone przez dziekanat/ sekretariat (minimum 3,49);
  3. List motywacyjny z uzasadnieniem wyboru zagranicznej uczelni przyjmującej (w języku polskim);
  4. Życiorys naukowy z wykazem osiągnięć, wyróżnień, nagród (w języku polskim);
  5. Potwierdzenie znajomości języka obcego zgodnie z wymaganiami uczelni partnerskiej (informacja na stronie HUFS);
  6. Oświadczenie o posiadaniu środków finansowych zgodnie z wymaganiami uczelni partnerskiej (minimum 1,700,000 KRW za każdy planowany miesiąc pobytu).

Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną (zgodnie z informacjami na stronie internetowej HUFS):

  1. Printed version of Online Exchange Application form;
  2. 1 brief essay of personal history and plan of study;
  3. 1 copy of academic transcript;
  4. 1 certificate of current enrollment at home University (with Apostille or Korean Consular confirmation for Non-OECD applicants);
  5. 1 copy of evidence of proficiency in English language or reference letter if applicable
  6. 1 copy of evidence of proficiency in English language or reference letter if applicable;
  7. 1 copy of the information page of passport;
  8. Dorm application form;
  9. Health examination form (Dorm applicants only);
  10. 1 color photo with white background (.jpg format, 3×4 cm);
  11. Financial Statement.

Więcej informacji: https://sites.google.com/hufs.ac.kr/hufsinternationalexchange

Uwagi:

  • * Programy studiów niedostępne dla studentów z wymiany: Law School, Language & Diplomacy, Language & Trade, Communicative Languages, Business College Courses.
  • Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata podejmuje uczelnia przyjmująca na podstawie regulacji wewnętrznych oraz przepisów władz krajowych i lokalnych;
  • Organizacją wizy i podróży osoby wyjeżdżające zajmują się samodzielnie;
  • Zatwierdzenie wybranych kursów oraz zaliczenie zajęć na UW za okres pobytu za granicą należy uzgodnić z KJD lub koordynatorem ds. mobilności w jednostce macierzystej;
  • Kandydat w każdej chwili może zostać poproszony o okazanie dokumentów oryginalnych, potwierdzających osiągnięcia, otrzymane wyróżnienia i nagrody;
  • Dokumenty wymagane przez uczelnię zagraniczną nominowany student powinien złożyć w systemie rejestracji online HUFS do dnia 30.10.2024 r. Proszę nie przesyłać dokumentów wymienionych jako wymagane przez uczelnię zagraniczną do BWZ.
  • Dodatkowe informacje zostaną przesłane nominowanym studentom.
  • Przed wyjazdem student zobowiązany jest do zawarcia umowy z UW (BWZ), a także do przygotowania Porozumienia o Programie Studiów (Learning Agreement) – kopię dokumentu zaakceptowanego przez obie strony należy dostarczyć do BWZ w ciągu 3 tygodni od rozpoczęcia wymiany.

Termin składania wniosków do BWZ: 10.09.2024 r. do godz. 23:59. Dokumenty niekompletne, złożone po terminie lub przesłane na inny, niż wskazany w ogłoszeniu adres, zostaną odrzucone z powodu niespełnienia wymogów formalnych.

Miejsce składania dokumentów:

Dokumenty (jedna wiadomość ze wszystkimi wymaganymi załącznikami w formacie PDF) należy składać w formie elektronicznej na adres bwz.nabory.wymiana@uw.edu.pl, używając wyłącznie elektronicznej poczty uniwersyteckiej (§3 Zarządzenia Rektora UW nr 279 z dnia 10.12.2020 r.)

W przypadku decyzji o osobistym złożeniu dokumentów obowiązuje internetowa rezerwacja spotkań poprzez Terminarz BWZ  (należy wybrać pokój 24).

Koordynator wymiany:
Dominika Frąk-Dudzińska, email: dominika.frak-dudzinska@adm.uw.edu.pl, tel. 22 55 24 007
Biuro Współpracy z Zagranicą, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa
Pałac Kazimierzowski, 2 piętro, pokój 24